Klachtenregeling – Huisartsenpraktijk Lopik – Lopik

Huisartsenpraktijk Lopik

Algemeen

Om u nog beter van dienst te zijn wij nu ook bereikbaar via Internet. U kunt op onze site 24 uur per dag informatie krijgen over onze praktijk, gezondheid, nieuws en nog veel meer. Wat vindt u verder op onze site? Lees over ons team, hoe u ons kunt bereiken voor afspraken en waar u ons kunt vinden.

Online regelen

U kunt zich nu ook registreren bij ons patiëntenportaal en online afspraken maken, vragen stellen of medicatie bestellen.
Als u zichvoor de eerste keer heeft aangemeld voor het patientenportaal, dan kan het een paar dagen duren voordat u gebruik kunt maken maken van de online functies. Wij doen ons best uw aanvraag zo spoedig mogelijk te verwerken.

E-mailadres: receptenmailhaplopik@planet.nl 

Adresgegevens

Beatrixplantsoen 1B
3411 DA Lopik

Tel: 0348-552189
Fax: 0348-552618
E-mail: receptenmailhaplopik@planet.nl

receptenmailhaplopik@planet.nl

Adresgegevens

Beatrixplantsoen 1B
3411 DA Lopik

Tel: 0348-552189
Fax: 0348-552618
E-mail: receptenmailhaplopik@planet.nl

receptenmailhaplopik@planet.nl

Adresgegevens

Beatrixplantsoen 1B
3411 DA Lopik

Tel: 0348-552189
Fax: 0348-552618
E-mail: receptenmailhaplopik@planet.nl

receptenmailhaplopik@planet.nl

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Vindt u dit lastig of komt u er niet uit dan kunt u uw klacht schriftelijk melden bij onze klachtencommissie die bestaat uit dr. L.K. de Rouwe, huisarts en mw. G. de Leeuw (doktersassistente/praktijkondersteuner). De klachtencommissie gaat de klacht bespreken en neemt contact met u op.

U kunt het klachtenformulier gebruiken van  onze website of een formulier ophalen bij de balie. De klachtencommissie is eventueel ook telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 0348 552189.

Klachtenformulier: Klachtenformulier

Als u er ook met bemiddeling van onze klachtencommissie niet uitkomt, kunt u telefonisch contact opnemen met de klachtenfunctionaris van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE) waarbij wij zijn aangesloten.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.